Slutet av dagen

Halloj!
Idag har som sagt varit en dag full med hästar, stallet och ridning, sammanlagt tre pass. Jag kan säga att det sista passet tog nog hårdast. Jag red en stor häst som krävde av sin ryttare, inte nog med det red vi också utan stigbyglar. Så det känns lite i benen och det kanske till och med också är så att jag kommer att ha lite träningsverk imorgon. 
Annars har jag inte gjort så mycket mer, hade ju det där coach och traniee mötet efter mitt sista pass och det fick bra antar jag. Finns inte så mycket mer att säga om det, tror den här terminen kommer bli bra. 

Just nu ligger jag i sängen och ska kolla på en Vampire Diaries avsnitt innan jag släcker lampan för att sova. Imorgon är det inte lika mycket planerat som det var idag. Det enda jag vet är att vi ska få gäster på kvällen och innan det ska jag försöka spela in några videor till youtube, jag få se vad mer som händer. 
Hoppas ni har haft en bra sista måndag på jullovet! Kram❤️

Två bilder från uteritten med Deli. Det var underbart väder, sol och klarblå himmel! 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?