Ekar tomt

Har inte bloggat på fyra månader så är inte så konstigt att det är tomt här, både när det gäller inlägg och läsare. Hej igen till ni läsare som fortfarande är kvar i alla fall! 
Jag hade nu tänkt försöka blogga lite mer och se vad det leder till. När skolan sen börjar (20 augusti) tycker jag att det blir mycket svårare att göra ett inlägg om dagen när plugget tar mycket tid och sen har jag stallet och ridningen också. Jag ska försöka i alla fall så får vi se hur det blir. Nu när jag har uppdaterat min header och sidobilden ligger ändå motivation högre upp än innan.

Sen sist jag bloggade har det hänt en del tycker jag. Som vissa redan vet har nu Moa kommit hem så henne har jag varit med väldigt mycket denna tiden. Jag har även precis jobbat i fyra veckor (denna veckan var sista) och nu är det cirka en och en halv vecka kvar till skolan börjar igen, lite blandade känslor om det men men. Denna helgen är Karl-Oskardagarna och RixFm festivalen, så de ska jag gå på denna helgen. För ni som inte vet vad Karl-Oskardagarna är det ett stort evenemang i Växjö som sker en gång om året med karuseller och olika artister som uppträder. 
Har inte så mycket mer att säga just nu, vi hörs kram♥
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?