Blött och snöblask


Japp det är detta som gäller just nu, ska försöka att inte plugga för längre så att jag får lite ledighet denna lördagen, har ju söndag också. Men för att göra det "lättare" eller mer "peppande" till att sätta sig och plugga har jag gjort det lite mer mysigt, godis och en snapple dryck, mums! Har inte testat den här smaken på snapple drycken innan som är Kiddling Kiwi Strawberry, bara Pink Lemonade, få hoppas att denna smaken också är god! 

När jag var oss Deli innan så tog jag lite bilder, han var hur blöt som helst och han fick världens snöklampar under hovarna på bara den lilla biten från hagen till stallet. Tur att man stannade kvar i stallet för det vräckte också även ner regn när jag var där. 
Hoppas ni haft en bra lördag! Kram❤️



Sötis!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?