Mysig start på dagen


Åå vilken härlig morgon jag har haft med tjejerna idag. Vi träffades kanske vid tio tiden för att äta frukost/brunch på Condeco, vilket var hur gott som helst! Där satt vi till kanske tolv och gick sedan in i några butiker innan alla skulle hinna med sina bussar hem. Just nu sitter jag på bussen på väg hem. Väl hemma måste jag plugga samhällkunskap till ett ganska stort prov som vi har på tisdagen, få se hur det går. Känner mig så himla osäker om jag  verkligen kan allt, men men det löser sig. Efter det måste jag packa för vi åker till Sälen nästa vecka på lördag (Sportlov!!) och sen kanske jag hinner övningköra lite.

Hörrni, vilket väder vi fick idag?! Massor med snö. Lite blandade känslor om det, mysigt men samtidigt längtar jag till våren lite endå. Men men, innan sportlovet måste det väl ändå vara snö. Sen efteråt kan det gärna blir lite vårväder. Eller vad säger ni? 
-H





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?