The end of monday

Efter att ha varit i stallet i cirka tre timmar ligger jag nu i sängen och ska snart sova. Jag har tänkt på en sak, hur skönt det egentligen är på kvällen att lägga sig i sin säng och sova. Erkänn det är det? Om ni verkligen tänker efter:P I alla fall, båda ridpassen var bra tycker jag. Utvärderar mer om dem imon. 

Imon är det tisdag som innebär tre lektioner historia, NK och svenska och även sovmorgon till kvart över tio på det. Inte helt dumt om jag får säga det själv. Efter skolan blir det hem för mellis och lite plugg innan jag åker till stallet igen för att vara coach. 
På onsdag är det en speciell dag, längtar! Men mer om det imon;

Nu ska jag läsa lite bloggar och kolla you tube innan jag släcker lampan för att sova. Hoppas ni har haft en bra dag! Kram❤️
I brist på bilder får ni bild på Chuck (han red jag andra passet idag) från när jag red honom för ett tag sen. 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?