Skola, plugg, klassen

Hejsan! Tänkte försöka att blogga lite nu när jag har lite tid över.
Som ni har märkt så har det stått stilla här ganska länge men nu när skolan har dragit igång så kommer också läxor man måste göra som tar tid, speciellt matten. Så därför när man är klar med plugget så känner jag inte jätte mycket för att blogga utan istället kolla på nånting man har missat (som jag oftast inte heller hinner). Jag bloggar helt enkelt när jag har tid och lust:).
 
Idag är det torsdag som innebar den jobbigaste dagen i skolan under veckan då vi har mest lektioner på torsdagar. Men jag klarade mig igenon denna torsdagen också. Imorgon är det Fredag igen!? Det är sjuukt hur snabbt veckorna går, kändes som det nyss var måndag och man längtade till fredagen:P.
 
I skolan går det bra antar jag, det är mycket att tänka på och man är såå mycket koncentrerad på lektionern än man var på högstadiet och det tror jag bero på att man känner av allvaret mer. Klassen börjar bli bättre tycker jag, börjar komma lite närmare än person i klassen. På måndag åker alla ettorna till kolboda så då hoppas jag att klassen kommer att kännas ännu bättre och komma närmare varandra:)
 
Efter skolan idag stannade jag kvar på en så kallad räknestuga för att räkna matte. Sen cyklade jag hem med en podd i örorna, det är verkligen hur skönt som helst att cykla hem med det. Ett starkt tips! När jag kom hem gjorde jag iordning lite mellis och kollade sammtidigt på ett avsnitt av ph. Efter det pluggade jag lite till och tror inte jag kommer plugga mer ikväll, ska försöka att hålla det löftet :/ :P. Så förhoppningsvis kanske jag kollar på ett till avsnitt av ph. Hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll!♥
Ps. Bjuder på två bilder då jag försökte ta fyra bilder efter varandra, det var inte lätt ska jag säga er då klicken mellan varje bild kommer väldigt nära varandra, ja ni ser ju själva:P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?