Plugg, plugg och mera plugg!

Hejsan!
Tänkte titta in här och säga hej lite för att ta paus från pluggandet. Har precis läst nitton sidor naturkunskap och nu ska jag sätta mig för att räkna matte. Något som är skönt i alla fall är att jag har pluggat in allt till historia provet vi har på tisdag, så nu är det bara att repetera tills dess.
 
Imorgon är det måndag igen som innerbär ny skolvecka. Måndagar för mig innebär en ganska chill dag då vi bara har två lektioner och har sov morgon till kvart över tio. Hur skönt är inte det på en måndags morgon från en skala 1-10? Haha:P. 
Resten av dagen/kvällen (när jag har räknat klart matte) blir att gå ut till Smullis, kolla på Teen Wolf och Hollyoaks. Låter helt ok enligt mig;)
På onsdag väntas en rolig dag, men mer om det senare;) Hoppas ni har haft en bra söndag, kram!♥






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?