Kvällsinlägg

Hejsan!
Tänkte komma med ett litet kvällsinlägg en fredag som denna. 
Nu är det helg Igen. Jag har lite planer i helgen faktiskt, imon på förmiddagen ska jag på bio med familjen och sen senare på kvällen ska jag träffa klassen då vi ska ha en liten filmkväll i skolan i den stora aulan. På söndagen blir det mer lite hempyssel, ska plugga, kanske tvätta några fönster, packa till kolboda och förmodlingen klippa gräset. Det är hur min helg ser ut just nu i alla fall och det jag har planerat. Sen vet man aldrig om det kommer upp något annat ;) :P. 
 
Efter skolan idag gjorde jag inget speciellt. Pluggade liite men inte alls mycket, kollade på youtube, bloglovin och teen wolf. Tydligen så har pll uppehåll till december så måste vänta Ända tills dess innan nästa avsnitt kommer ut. Jag typ dog av förra veckans avsnitt, så hemskt...
Jag hoppas ni har haft en bra fredag och får en fortsatt bra helg!♥
I brist på bilder får ni en bild på mitt datorfodral som kom i brevlådan idag. Har beställt det från apple store, kanske inget jätte speciellt men ett datorfodral behöver jag i alla fall för att skydda min dator ordentligt.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?