Thursday



Hejsan!
Vi alla kan väl vara överens om att det är underbart väder ute nu, det känns verkligen som sommar och man vill bara ha sommarlov nu. Men det är inte alls långt kvar till just det, SOMMARLOV!

Just nu sitter jag och äter mellis som består av en macka och ett glas saft med isbitar. När jag har ätit upp vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har den där jätte jobbiga känslan att jag ska göra något med skolan men att det sammtidigt känns som om jag inte har något, hmm... Någon som har haft den känslan? Den är i alla fall jätte jobbig...

Idag i skolan hände inte alls något speciellt. Vi hade "NO" men vi hade vikarie så det blev mer att man fick jobba med det som man kände att man behövde jobba med. 
Imon är det svenska, engelska och idrott som står på schemat i skolan sen blir det helg! Efter skolan drar jag till stallet och sen drar jag ner till stan med Zoe för att gå på Make Up Store när dem öppnar sin nya butik, det blir också att vi tar en glass skulle jag tro:P Vi hörs, P&K❤️
//Hannah


Moa

Sååå avis!! Vill också kolla in deras nya produkter och allt! Jaja, hoppas ni får det super kul! Så hörs vi på... Va det lördag elr söndag?
Massa kramar
Moa💕



URL: http://moasfotobok.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?