Bästa känslan

Gud vad jag är glad nu! Jag fick ju testa att rida idag efter skadan och jag har inte ridit på typ fyra veckor så det var riktigt kul. Jag blev faktiskt väldigt överraskad av hur bra det gick. När jag red kände jag i stort sätt ingenting i nyckelbenet utan jag kände mer när jag gjorde iordning hästen, alltså när jag spände armen och tog i med den. Sen efter ridpasset kände jag verkligen hur hela kroppen var mör, speciellt mina ben. Men det beror ju på att jag inte har ridit på länge så det var inte så konstigt endå. Jag är också så glad att jag fick rida en så snäll häst. Det var en ponny som hette Chuck (se bild nedanför) som jag red och han är verkligen hur lugn och fin som helst men ändå en ponny man kan jobba med. Jag tror det är det som också gjorde att jag inte var så nervös som jag trodde att jag skulle vara. 

Just nu ligger jag i sängen och ska släcka lampan för att sova. Behöver sömn då det blir en lång dag imon och även en liten tågresa, vart jag ska få ni reda på imon!;) Godnatt, puss❤️
//Hannah
Bästa Chuck❤️






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?