Surprise

Haloj!
Surprisen idag var inte så jätte märkvärdig. Vi lekte en lek som hette Maffian, sen diskuterade vi dilemman som dödstraff och sen skrev vi ett brev hur vi ser på vår framtid. Vid lunchen satt hela klassen vid samma matbord vilket var väldigt trevligt då det sällan händer. Efter lunchen var vi i gympahallen och körde en lek med bollar och sen körde vi också leken Maffian två gånger till. Men jag måste ändå säga att det var en trevlig dag trots allt. 

Imon är det först utvärdering av ridprofilen och sen har vi "NO" då vi bland annat ska lämna in våra datorer. Men sen efter skolan då händer det grejer. För då ska jag till frisören för att klippa och färga/slinga mitt hår och det kommer bli huur skönt som helst. Då mitt hår just nu är långt, tråkigt och bra hänger, så ska bli riktigt skönt att fräscha upp det! Ska försöka att lägga in en före och efter bild här. 

Efter skolan idag hade jag som sagt det sista ridpasset som jag kommer att rida innan jag åker till träningslägret så det känns lite tråkigt. Men som tur va gick passet väldigt bra då jag fick ner lilla ponnyn i form i alla gångarter, hästen jag red hette Krokis (se bild nedanför). 

Nu ska jag sova då det väntas en ny dag imon. Hoppas ni har haft en bra dag, godnatt! Kram❤️
//Hannah
Bild från Theleborgs Ryttarsällskaps hemsida. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?