Skolavslutningsdagen 2014

Halloj där!
Idag har jag fått SOMMARLOV och det känns hur härligt som helst. Men sammtidigt känns det väldigt sorligt att lämna alla underbara lärare man har haft under dessa tre åren, men man får väl nästan gå och hälsa på nån gång. Vid skolavslutningen så fotade jag en hel del och även Zoe fotade min skolavslutningsooutfit men dem bilderna får ni se i ett annat inlägg. 

Efter skolavslutningen åt jag lunch med mamma, syrran och brorsan. Sen åkte jag till kampen för att ha en mysig sommorlovspiknick med Zoe, Cajsa och Aron. Sen gick jag till domkyrkan igen för att kolla på lillsyrrans skolavslutning. Sen åkte jag hem för att byta om lite snabbt för att sen åka ner till en resturang för att ha sommarlovsmiddag med Cajsa, Zoe och Aron. Det var riktigt mysigt och trevligt!:) Efter middagen gick vi hem till mig och under gåturen pratade vi och hade det trevligt. När vi var hemma oss mig blev det inte så mycket mer för att alla var för trötta för att göra nåt. Så alla åkte hem och vi behöver ju faktiskt energi tills imon;) Mer om det imorgon:)
Men det har ändå varit en väldigt händelserik dag. 

Just nu sitter jag med Elsa i knät och ska smart göra iordning mig för att lägga mig i sängen. Men kände först att jag behövde landa lite. Vill avsluta att önska alla en riktigt skön sommar! Kram❤️
//Hannah













NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?