Förkyld

Hejsan!
Ja, jag är förkyld som innebär snuvig näsa. Det har faktiskt blivit bättre då jag hade ont i halsen i början, så det är nog mot bättrings vägen i alla fall och det är bra. Då jag verkligen inte vill bli sjuk och missa allt som händer denna veckan. 

Idag har det faktist varit en väldigt mysig dag, en sån här sommarlovsdag. Cajsa och Aron sovde över och sen hade vi "vattenkrig" med vattenballonger. Det var meningen att jag inte skulle bli blöt men det slutade med att jag var blötas:P Sen körde vi kubb och badminton. Så denna dagen har varit som att vi har invigt sommaren!

Just nu sitter jag och äter lite glass och tar det lugnt. Då jag är trött för att det blev sent igår kväll, så ikväll blir det att lägga sig tidigt. Vi hörs, kram❤️
//Hannah








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?