Cookies



Hello there!
Igår blev det en riktig bakdag för min del då jag och min syrra bakade tre olika slags kakor. Det blev cornflakeskakor (som verkligen blev hur goda som helst), Cheeskake och en slags kaka med mjölkchoklad i. Cheeskaken jag bakade (se första bilden) kommer från en youtubare som heter Felicia Bergström då hon bakade det och då tyckte jag att det såg gott ut så då testade jag det.  Och ja, det var verkligen gott! Det som var bra med den, var att den är gjord på bara fem ingredienser som gör att det går snabbt att göra den. Super!

Idag i skolan gjorde vi inte så mycket, på matten var det poängjakt och på SO var det glass och film. 
Jag ska snart sätta mig och spela in en video men måste först vänta tills mamma kommer hem. Vill ni veta vad det är?;) Kolla in vår kanal (Ha Moa) senare! P&k❤️
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?