Träningsläger = Trött!

Hejsan allihopa!
Vet att det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna men det är för jag var på ett träningsläger. Jag kom hem igår men då orkade jag inte att blogga då jag var hur trött som helst. Men lägret var kul i alla fall och man har fått lite tankomställning när det gäller vissa saker. 

Idag blir det bara en lugn dag så att jag orkar morgondagen då jag och min familj åker till Liseberg med en annan familj. Vi stannar där en natt så på fredagen blir det Liseberg och på lördags blir det lite shopping i Göteborg.  Det kommer att bli väldigt kul, känner mig väldigt taggad inför detta!
Ja, men jag har inte så mycket mer att säga. Så vi hörs!❤️
//Hannah
Detta var hästen jag hade på träningslägret men dessa två bilder är från förra året då jag också hade honom på ett weekendläger. 


Anonym

Utveckla gärna vad du menar med tankonställning. Nyfiken läsare

Svar: Vad kul att du är nyfiken! Det ska jag verkligen göra ett inlägg om när jag får tid. Kram:)
Hannah Utterström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?