Fotat vid Vättern

Hejsan allihopa!
Vet att det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna men det är för att jag har haft fullt upp på dagarna nu när jag är med mina små kusiner hela dagarna och små kusiner tar mycket tid:P Så på kvällen känner man sig ganska trött och orkar då inte att blogga, men nu är jag här!:)
 
Jag har då varit här i fyra dagar nu, imorgon åker vi hem till Växjö. Det har varit fantastiska dagar här med strålande sol och upp till 30 grader varmt och vi har badat i varje dag. En gång då vi var vid ett bad som heter Jerusalembadet som ligger i Vättern hade jag med mig kameran och knäppte några härliga bilder, hade tänkt och lägga upp dem på bloggen sen när jag kommer hem. Så länge får ni några mobilbilder som jag tog där. 
När jag kommer hem har vi några små planer, på torsdag kommer Johanna och ska sova över då hennes föräldrar och mina föräldrar ska göra en kajak tripp så även Johannas syskon sover över. Så det kommer att bli mysigt! Vi har även fler gäster som väntas, min farfar och hans fru och även några vänner ifårn Östersund. Sen ska vi även åka till ULLARED! Är såå taggad inför det, har kollat på massor med Ullareds hauler på you tube i flera dagar nu så känner mig ganska redo inför det!:P
 
Ikväll blir det lugnt, kolla youtube, tv osv då de flesta är iväg och kollar på spideway. Vi hörs♥









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?