Tonåren...

Det här med att ens humör går upp och ner heeeela tiden nu för tiden, har det med tonåren att göra??
Svar JA! Jag har märkt detta otroligt mycket nu för tiden, det är därför det inte har varit världen bästa uppdatering nu på senaste tiden. Mitt humör går verkligen upp och ner heela tiden, ena stunden är jag på jätte bra humör och tycker livet är jätte bra och att det inte finns några saker som är dåligt. Men andra stunden kan mitt humör går ner på botten bara på några sekunder och tycker då att mitt liv känns jätte jobbigt just då att allt är fel. Framför allt är det skolan jag tänker på då när jag ligger på botten, jag tror själv att jag är väldigt pressad när det gäller skolan. Vet själv att jag inte ska vara det och ska istället tänka "gör ditt bästa så blir det som det blir" men det är så jädrans svårt att tänka så! Är det bara jag som tänker/tycker så här??

Det jag vill säga med detta inlägget är att tonåren är en sjukt jobbig tid då det får runt hur många tankar som helst i sitt lilla huvud. Men man ska samtidigt tänka att man har det jäklans bra om man ser skillnad på vissa andra tonåringar i världen. Så alla tonåringar där ute! Håll UT! Även om vissa stunder kan kännas sjukt jobbiga. 

Vill ni ha mera såna här inlägg??




Moa

Nu börjar det likna något! Det gillar vi! Fortsätt så Hannah!
kram:)

Svar: Haha tack Moa!:D
Hannah Utterström



URL: http://moasfotobok.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?