Gött!


Hejsan!
Sitter just nu i soffan och myser framför brasan och läser bloggar. Ska snart lägga mig för att jag känner att jag börjar bli lite trött. Idag har jag inte gjort jätte mycket, skolan, pluggar lite och lagat mat. 
Imorgon blir det en mycket roligare dag, för då är det FREDAG! Det är ändå hur otroligt snabbt veckorna går, men det gör inget för mig. Efter skolan imorgon åker jag ut till stallet och rider Lexus tror jag. Sen stannar jag nog där en liten stund och umgås med mina vänner där. Sen åker jag hem och har fredagsmys! Det kommer bli en bra fredag känner jag på mig!  Är också väldigt taggad på att åka till stallet imorgon och rida!

Förresten så hoppas jag verkligen att min glossybox kommer imorgon, är jätte taggad på vad det kan va i den för har hört att det är bra produkter denna månaden, spännande! 
Men vi hörs, kram❤️
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?