Lugn dag med mycket farandes

Hejsan!
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, bara en sån här mysig dag igen! På morgonen hängde jag med mamma och min moster till en blomaffär för att de skulle köpa blommor till deras julkrukor de gör varje år för att ge bort till andra. Efter det åkte jag och mamma tillbaka hem till mormor och morfar för att äta lunch där. När vi var klara med lunchen följde jag med mormor och mamma till Maxi för att handla mat. Jag fick med mig en dryck från Starbucks och Yollibox. Drycken tyckte jag var hur god som helst, den smakade faktiskt mycket vit choklad (trodde inte att den skulle göra det) så den var väldigt god! Ett tips om ni är sugen på någon kalla dryck. När vi hade handlar åkte vi hem för att lämpa av maten för att sedan åka upp till min moster och kusinerna igen. Väl där lekte jag med mina småkusiner och precis nu kom jag hem därifrån. Så det har varit en lugn dig men samtidigt mysig! Kram❤️







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?