JULLOV!! och jobbig termin

Finally!! Har längtat såå mycket på detta! Vi fick jullov igår och efter vi hade varit i kyrkan och slutat drog jag ner till stan för att träffa Zoe och Cajsa för vårt traditionella jullovsfika, då vi byter julklappar med varandra. Var riktigt mysigt! Vi satt och bara pratade i flera timmar om allt och inget då vi inte har träffats på ganska länge. 

Det är nånting med i år som gör att jag är huur taggad som helst för julen. Tror att det kan bero på att denna terminen i skolan har varit ganska tuff för mig. Allt har liksom varit nytt, skolan, klassen, lärare osv. Sen har det också varit mycket plugg som har tagit på krafterna. Från en dag till en annan kan allt kännas meningslöst och man vill bara ge upp och frågar sig själv varför jag gör detta? MEN, jag bet ihop och klarade det! Och det är jag så himla stolt över mig själv att jag gjorde! Så nu detta jullovet ska jag verkligen försöka koppla bort skolan och bara tänka på att slappna av så att jag får nya krafter till nästa termin!

Idag blir det en hyfsad lugn dag. Nu ska jag försöka ta tag i städningen. Sen måste jag packa, för imorgon åker vi till mormor och morfar och kusiner för att fira jul där. Såå mysigt! Ikväll kommer vår utbytesstudent och hans vän på middag. De ska även fira jul med oss. 
Nä, nu ska jag försöka föra nånting av denna dagen då den bara hittills har bestått av sovning, frukost och serie tittande. Kram❤️
Bjuder på en bild av vår julgran i år (bara för att)
Julklappen jag fick ifrån Zoe. Min första Real Techniques borste!
Julklappen jag fick från Cajsa. Super söt!









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?