Självpeppning

Hejsan!
Första veckan i skolan har varit och nu är det även också söndag som innebär sista dagen av helgen. Veckan har verkligen gått upp och ner heela tiden men den har också varit bra i vissa stunder. Just nu känner jag att jag har lagt mycket press på mig själv när det gäller klassen i skolan. Det känns liksom som att många i klassen har hittat någon att vara med medans jag känner mer att jag inte vet jag vill. Jag har personer i klassen jag kan vara med men... jag vet verkligen inte hur jag ska förklara för det är jätte svårt att förklara hur jag känner! Jag försöker just nu tänka att jag måste ge det mer tid och chans att bli något. För jag menar det har ju liksom bara gått en vecka, inte ens det. Och det kommer komma saker framhöver som kallas för teambuilding då man gör saker med klassen, till exempel ska vi åka till kolboda i september och vara där en natt. Så jag hoppas verkligen att det blir bra för det blir så mycket roligare att gå till skola om man är i en bra klass.
 
Min helg har varit hyfsad lugn. I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt efter den känslomässiga veckan. På lördagen träffade jag Zoe, Cajsa och Aron. Vi snackade ikapp och hade det jätte mysigt. Tyvärr var Aron tvungen att gå hem tidigt med Zoe och Cajsa stannade hela dagen och vi hade hur kul och mysigt som helst. Så det var skönt att prata med dem om hur det kände med sina skolor osv. Idag söndag har inte gjort alls mycket, klippt gräset och snart ska jag gå ut till Smulan. Imorse låg mitt humör verkligen på botten men blev som tur va bättre senare. Ibland har man såna stunder och det måste man få ha. Men alla som har såna stunder vet att det är sjukt jobbigt när det väl inträffar, man vill bara att det ska försvinna. Men nog snackat om det.
 
Senare ikväll blir det nog att kolla på det senaste avsnittet av pll då jag inte har hunnit kolla på det i veckan. Det kanske blir ett och annat Twisted avsnitt också då det har kommit ut flera nu, Äntligen!:P Hoppas ni har haft en bra helg! Kram♥
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?