Ibland känns allt meningslöst

Hejsan!
Och förlåt för den dåliga uppdateringen men det beror på att det händer så mycket i mitt huvud just nu så att jag får panik på mig själv. Dels är det mycket att tänka på i skolan och även andra saker som cirkulerar i mitt huvud. Det är så skönt att det inte är lång skolvecka denna vecka för jag känner det orkar jag verklige inte just nu. Känner också att jag snart behöver åka till stallet för att verkligen rensa min skalle och ta paus från allt. Har ju inte kunnat åka till stallet på grund av min skada men känner att jag verkligen behöver åka dit för att bara hänga med alla de underbara människor som finns där. 

Just nu ligger jag i sängen och ska snart försöka sova. Imon är det bara bild som väntas i skolan men stannar förmodligen kvar på läxhjälpen för att verkligen jobba undan med saker i skolan. Ibland är det tufft asså... 

Hoppas ni har det bra i alla fall! Så hörs vi, puss❤️ Förresten kommentera vad nu vill se här på bloggen, jag vet att ni kan!
//Hannah








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?