Fotografering

Hejsan!
Idag i skolan hade vi spexfotografering som alla nio har varje år. Jag var utklädd till en hockeyspelare (se bild nedanför):P och ja det var faktiskt kul. Jag blev överraskad för jag trodde inte att så många skulle klä ut sig i klassen, mer än hälften gjorde det skulle jag tro. 
Annars har det inte hänt något annat speciellt i skolan idag. Imorgon händer det väl nog inte heller något speciellt. Jag ska till läkarn på förmiddagen för att kolla så att mitt nyckelben läcker rätt och sen på eftermiddagen har vi NO i skolan och sen slutar jag. 

Idag efter skolan pluggade jag lite och kollade på top model, det är så bra! Jag kommer verkligen sakna det sen när det inte går längre:P... Vi hörs! Kram❤️
//Hannah


Visst är vi snygga?;) 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?