En lugn fredag

Hejsan!
Idag efter skolan gjorde jag inte jätte mycket, tog det bara allmänt lugnt som det känns var längesen jag gjorde på en fredagkväll. Jag spelade lite badminton med syrran, åt glass, kollade på Let's Dance och pratade lite med Moa. Men det är skönt med lugna fredags kvällar ibland.

Imorgon händer det i alla fall mer saker. Bland annat ska jag på bio med tjerna, mer om det imon;)

Nu ska jag sova och det känns faktiskt ganska konstigt att lägga sig så här tidigt på en fredagkväll, men det är så SKÖNT sammtidigt. Då är man förhoppningsvis ordentlig utvilad imorgon. Vi hörs läsare, kram❤️
//Hannah
Elsa säger också godnatt❤️

Förresten vad tyckte ni om det långa inlägget som kom upp idag på bloggen? Kommentera gärna:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?