Hej! Det var längesen!

Hejsan!
Det var längesen nu men jag sitter nu och kollar på massor med gamla blogginlägg jag har gjort under åren och det är verkligen jätte roligt att kolla på. Man blir faktiskt lite sugen på att börja blogga igen när man ser alla gamla inläggen. Så därför har jag en liten idé. Jag tänker att jag ska nog lägga upp outfit bilder på den outfiten jag har till skolan när jag hinner och känner för det, så det blir nog inte varje dag. Jag tänker nog också lägga upp bilder här någon gång bara för att det är kul. Kanske efter någon gång jag har varit ute och fotar så kan jag lägga upp bilderna. Nu för tiden fotar jag inte så jätte mycket och det tycker jag är synd, så jag ska försöka att förbättra mig på det!
I övrigt tycker jag att det går väldigt bra för min och Moas youtube kanal. Vi har nu tio prenumenanter och vi har inte haft kanalen jätte länge så det är ganska bra. Ni glömmer väl inte kolla in den?! Om ni inte har gjort det tycker jag ni ska göra det och kanske till och med börja prenumenera på den. Den heter Ha Mo för ni som inte vet eller har glömt:).
Det stora som har hänt sen sist är nog att vi ska skaffa en katt. Just nu är hon en kattunge och hon ska heta Elsa. Elsa kanske är 8 veckor eller nåt. Vi får och ska ta med henne hem den 11 oktober. Anledningen till att vi ska skaffa katt är för att några vänner till oss har en katt och den katten fick fem kattungar och då kände vi varför inte:). 
Nedanför får ni se lite bilder på Elsa!
Ja, det var detta inlägget och vi hörs i nästa inlägg! Puss och kram♥
//Hannah
Visst är hon söt?!♥
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?