Julkänsla





Nu får man verkligen julkänsla när man går runt här hemma och ser alla adventstakar och adventsstjärnor och alla pepparkakor, det är hur mysigt som helst. Det har också kommit lite snö men jag hoppas verkligen att det kommer att komma riktigt mycket snö detta året, så det blir en riktig jul. Längtar verkligen jätte mycket nu till jullovet och  julen, kommer bli hur mysigt som helst! En liten rolig sak är att jag har min första chokladkalender i år (som ni kan se på tredje bilden), har aldrig haft det innan. Så det kommer nog bli lite roligt:P

Idag har jag varit på Loftstädardag. Som innebar att alla som hade skåp eller låda på loftet i stallet skulle städa loftet idag. Efter det har jag bara tagit det lugnt på grund av att min hals inte är hundra procent ok, kan knappt prata ibland. Jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk för det har jag inte tid med nu veckorna innan jullovet. 
Resten av dagen blir lika lugn, kolla på tv och sånt. Hörs, kram❤️
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?