Sommarlov!!

Hejsan!
Nu har man sommarlov och det känns hur bra och skönt som helst. Men endå overkligt att åttan är över och att man börjar i nian till hösten, åttan har gått så himla fort!
Efter skolavslutningen grillade och tältade några kompisar hemma oss mig, det var såklart jätte kul.
Igår gjorde jag inte alls mycket, bara njöt av första dagen av sommarlovet. Jag var också på min lillasysters skolavslutning som var jätte mysig. Efter hennes avslutning gick vi hem till några vänner och åt middag där, jätte mysigt! Johanna som vi var oss, gjorde en jätte cool och snygg frisyr/fläta på mig som ni kan se en bild på nedanför.

Idag ska jag inte göra jätte mycket, ska bara börja packa till konfalägret som börjar på söndag. På tal om det kommer Moa gästblogga på min blogg när jag är borta på lägret. Men jag kommer även försöka göra några blogginlägg när jag får möjlighet.

Det var det jag hade att säga just nu, men vi hörs! Puss och kram❤
// Hannah






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?