Min dag

Hejsan allihopa!
Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova, känner att jag behöver sömn.
Idag på morgonen tävlade jag klubbtävling som var i hoppning. Jag hade en häst som heter Tato (bild nedanför) och han var jätte duktig även fast han hade tävlat två gånger innan jag red honom. Det gick väldigt bra, jag fick rosett (bild nedanför) och det betyder att jag klarade banan som var åtta hinder felfritt. Jag hoppade 70 cm. Själv är jag väldigt nöjd över tävlingen!

Efter tävlingen fixade jag några små saker och sen kom Moa. Efter en stund hon hade varit där stack vi och badade och vattnet var jätte skönt och vi hade jätte kul.
Sen har jag inte gjort så mycket mer i dag och imorgon är det skola och det känns väl sådär, men det är ju sommarlov snart så det är väl bara att stå ut!

Men jag måste gå nu, godnatt och vi hörs. Puss och kram❤
//Hannah






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?