You tube

Hejsan!
Jag och Moa har skapat en you tube kanal. Anledningen till att vi har gjort det är att vi båda tycker det är roligare att göra videors än att blogga. Så därför kommer inte jag blogga mycket på denna bloggen utan kommer uppdatera på denna kanalen varje dag är det tänkt. Jag kommer självklart inte ta bort denna blogg utan kanske kommer göra nåt inlägg ibland när jag känner för det. Men det kommer troligtvis inte hända så ofta, så om ni tycker om min blogg är det bara att följa våran kanal på you tube. Vår kanal heter Ha Mo och ni kan hitta den genom att gå in på en dator och söka på Ha Mo på kanaler i you tube. Tyvärr kommer den inte fram om man söker på det i en mobil (i alla fall inte i min och några andras) och jag vet inte varför det är så. Så om det är någon som vet varför det blir så, kan ni snälla snälla kommentera och berätta vad som är fel!
 
Hoppas att ni kollar in våran you tube kanal för då blir vi jätte glada! Puss och kram♥
//Hannah
Ps. Jag har ju sagt att jag ska visa mitt nya rum eftersom att jag har byt rum. Den videon kommer att komma upp på denna kanalen inom kort.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?