Ny header

Hejsan!
Idag så fick jag ett ryck att göra en ny header som är lite mer vintrig. Så nu tillslut så fick jag iordning på headerna men jag kan inte göra så att headern åker ner lite mer och det är konstigt eftersom jag kunde göra det på förra headern. Men jaja jag får fråga nån sen, eller ni kanske vet hur man gör?! Kommentera i så fall:)
Men medans jag endå bloggar så kan jag ju srkiva vad jag har gjort idag. Nästan precis så har jag kommit hem från en promenad på 9 km tror jag med mamma och pappa, det var ganska jobbigt. Men det var skönt när jag kom hem. Så det känner jag mig nöjd över!:D Innan idag så har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt. Nu så ska jg nog ta det lugnt och kolla på One tree hill tror jag. Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Vad tycker ni om den nya header? Kommentera!:)


Annie

Jätte fin header

Svar: Taack!.D
Hannah Utterström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?