Inte mycket bloggning

Hejsan!
Jag vet att jag int har bloggat så mycket men jag känner att jag inte har så mycket att skriva. 
Sen jag bloggade sist så har jag inte gjort så mycket, i fredags så gjorde jag inte så mycket.
Idag så har jag gått en promenad som var 6 km med mamma och när vi kom hem efter den så gjorde jag ett träningspass som var hur jobbigt som helst, men det var jätte skönt efter, så jag känner mig duktigt för det. Efter det träningspasset så kollade jag på One tree hill, rekomenderar verkligen den serien! Jag var också på Höök idag med mamma och fick med mig lite saker hem.
Nu gör jag inte så mycket, tror jag ska kolla på ett avsnitt till av One tree hill och sen lägga mig. För imorgon blir det kyrkan och då kan jag inte sova hur länge som helst. Och sen börjar ju skolan på tisdag igen och då behöver jag i alla fall vara utvillad. Känner verkligen inte för att gå tillbaka till skolan igen och alla läxor och prov, men det är inget att göra nåt åt. 
Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
En bild från promenaden med mamma. Är från instagram, följ mig där: hannah_u
Uppdaterar där när jag inte bloggar här.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?