Fredag 18 januari 2013

Hejsan!
Dagen har varit bra tycker jag, i alla fall eftermiddagen. För efter skola så åkte jag till satllet och red trainee ridning, jag hade hästen Lexus som ni kans e på en bild nedanför↓. Efter att jag hade ridit så hjälpte jag min lillasyster för att hon skulle rida sen efter mig och sen var jag med mina vänner i stallet. Imorgon så blir dagen ännu bättre för då blir det en hel dag i stallet. För först så ska jag vara trainee till ungefär halv fyra, sen vid fyra så ska jag träffa henne som har den där hästen jag pratar om och sen rida den. Det kommer verkligen bli hur kul som helst och jag hoppas hoppas verkligen verkligen att jag kommer att kunna bli medryttare på den hästen, mend et återstå och se imorgon. Skriver imorgon hur det gick.
Men just nu så ska jag mysa framför Gossip Girl tillsamans med lite chips, så vi hörs imorgon, puss och kram♥
//Hannah
lexus2





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?