Dålig uppdatering (igen)

Hejsan!
Jag vet att det har varit väldigt dålig uppdatering nu på sistonde men anledningen till det är att jag har varit mycket i stallet nu den här veckan och då blir det sena kvällar och då hinner jag inte blogga, sen är det också skolan som tar tid. Men jag ska försöka att förbättra mig!:)
Just nu sitter jag och lyssnar på Darin, jag har blivit så förtjust u hans musik nu för tiden tycker att hans musik är så bra, lyssna på den nedanför den är bra!:)
Imorgon blir det rolig efter skolan för då ska Moa följa med till stallet och träffa Viktor, gissa om hon kommer att bli förvånad:P;) (asså hur stor han är:P), så det längtar jag till. Men för övrigt så är jag på väldigt bra humör nu för tiden. Idag i skolan så hade vi idrottsdag det var väl sådär och imorgon så ska vi ha uppsjungning på musiken få hoppas att det går bra, så tur så ska jag sjunga med Moa så jag behöver inte göra det själv!;):P.
Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och kanske kolla på Gossip Girl eller nåt, så vi hörs puss och kram♥
//Hannah 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?