Är världens lyckligaste tjej!!

Hejsan!
Jag vet att det har varit dålg uppdatering här på bloggen men det är för att jag har varit mycket i stallet på sistonde och då blir det sena kvällar och då hinner jag inte blogga. 
Anledningen till att jag är så glad är för att jag har fått svar på min insändare som jag satte upp i stallet om att jag sökte en medryttarhäst och igår så fick jag svar på den. Så på lördag så ska jag rida den hästen och jag hoppas verkligen verkligen verkligen att allt kommer att gå bra så att jag kan nli medryttare på den!:D Så på lördag så ska jag vara trainee och sen klockan fyra så ska jag rida den hästen!:D

Idag så har det varit lite annorlunda i skolan eftersom vi just nu håller på med att bygga byggnader till future city. 
Imorgon efter skolan så blir det stallet och rida. Och nu så ska jag plugga matte, efter det så vet jag inte riktigt vad jag sak göra såg att det hade kommit två nya avsnitt på Gossip Girl så dem kasnke jag kollar på den men vi få se. Men nu måste jag sätta igång att plugga så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Man måste ju bjuda på sig själv ibland!:P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?