Sportlov

Hejsan!
Jag vet att jag har haft hur dålig uppdatering som helst!! Men anledningen till det är att jag helt enkelt inte haft lust om jag ska vara helt ärlig, men men:)
Det som har hänt är inte så mycket om jag får säga det själv. I skolan har det varit som vanligt men idag så fick vi ju sportlov! Jippi!:D
På sportlovet så ska jag åka till Sälen med min kompis och hennes familj, ska bli helt kul som helst!:D Så vi åker imorgon och inför det så var jag hemma hos Moa idag efter skolan och lånade några filmer av henne. För att tagga att kolla på filmer i bilen påväg upp till Sälen:D.
Just nu så ska jag inte göra så mycket men ska försöka att uppdatera lite när jag är i Sälen men jag kommer nog uppdatera på insta mer så följ mig där på hannah_u
Så vi hörs, puss och kram<3
//Hannah


Tagga!:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?