Måndag 25 februari 2013

Hejsan!
Nu var det nästan en vecka sen jag bloggade INGEN och det är inte bra!
Det som jag har gjort sen jag bloggade sist är att jag har varit i sälen som vissa kanske har förstått. Jag kom hem därifrån i lördags. Sen jag kom hem så tog jag det bara lugnt och hade det mysigt här hemma.
Idag imorse så vaknade jag med huvudvärk och att jag var hängig och svag. Idag har jag inte varit i skolan men nu mår jag jätte bra och imorgon ska jag till skolan. Jag har sovmorgon på tidagar och imorgon när jag har det så ska jag åka till frisören och klippa mig och färga mitt hår. Men jag vet inte vilken färg eller så jag sak ha så det får vi se hur det blir imorgon.
Just nu gör jag inte så mycket och jag har inte gjort så mycket idag i huvud taget, bara vilat och tagit det lugnt.
Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
En liten bild på Smulan som jag tog på henne idag när hon sprang runt i trädgården♥
(från instagram)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?