Blogg tips!

Jag behöver verkligen er hjälp! Det känns så himla tråkigt att bara göra inlägg om vad man gör på dagarna hela tiden. Så det skulle vara jätte kul om ni kunde kommentera vad jag ska blogga om här. För jag har verkligen inga idéer. 
Så KOMMENTERA nu! Kram❤️
//Hannah




Moa

Hej Hannis! :D
Jag skulle tycka det var roligt om du hade något julinspirerat tema. Typ att du pysslar och sen lägger du upp på bloggen hur man gör så att andra kan lära sig av det.
En annan grej du skulle kunna göra är att blogga om tips på bra produkter som du tycker man ska köpa och varför.
Eller så lägger du upp mer bilder du fotar med din kamera.
Det skulle också vara kul om du kunde tipsa om hur man t.ex kan måla sina naglar som kanske är lite julinspirerat.
Så jag skulle tycka det var kul med fler tips. Men också att du gör dina inlägg mer personliga.
Kram
Moa! :D <3

Svar: Tack så mycket för tipsen! Det ska jag ta åt mig!:D<3
Hannah Utterström



URL: http://moasfotobok.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?