Inte bra bloggning!

Hejsan!
Och förlåt förlåt för att jag inte har bloggat. Men det är inte så lätt när det är skola och allt.
Jag kan ju berätta vad som kommer hända framöver. Nästa vecka på måndag ska jag och några av mina kompisar åka till Stockholm för att vi är med i nåt som heter Future City. Det jag ska göra är att filma och dokumentera själva tävlingen som är på tisdagen. På måndagen så ska vi hitta på saker i Stockholm, som t.ex. att shoppa:D
Nu på söndag så ska jag tävla för första gången i hoppning med en häst som heter Garcon, det kommer att bli jätte kul hoppas jag men det kommer också vara jätte nervöst!
Det är typ det som händer just nu. Jag ska också försöka att lägga upp veckans text och bild, och sen också veckans lapp.
Just nu sitter jag och pluggar lite och sen vet jag inte vad jag ska göra, det får jag se. Måste gå nu hörs, puss och kram♥
//Hannah
Fick bli denna bilden på grund av att jag inte har någon annan bild. Den är tagen för ett bra tag sen när jag var ute på en fotorunda med Zoe och Moa.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?