Tisdag 25 september 2012

Hejsan!
Just nu sitter man och kollsr på gossip girl men ska snart lägga mig. Innan idag så tog jag en spruta och det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Idag i skolan så har det väl varit bra. Vi har tagit skolfoto och jag känner mig nöjd med det. Efter skolan så åkte jag hem och sen pluggade jag med Moa. Imorgon så ska vi ha NO prov, det käns väl helt ok få hoppas att det går bra bara. Imorgon ska man också rida, ska bli jätte roligt och sen efter stallet så ska jag åka till vetrinären (stavning) med Smulan. För hon har några sår på baktassarna som aldrig läker, så vi få hoppas att dem kan göra nånting åt det. 
Men nu måste jag gå, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Bjuder på en jätte fin bild på Smulan när hon hoppar i höstvädret♥
Fototgraf: Moa


IzzanhK

*veterinären ;)

Svar: Haha ok:P
Hannah Utterström



URL: http://izzanh.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?