Stan med Moa och Zoe♥

Hejsan!
Just nu sitter man och chattar lite med Moa men ska snart gå och lägga mig, känner mig ganska trött. Jag har sovmorgon imorgon till elva men ska inte sova så länge, ska använda tiden till läxor istället så att jag slipper jobba med det så mycket efter skolan.
Men i alla fall efter skolan så drog jag, Zoe och Moa till stan och gjorde några saker. Bilder på det jag fick med mig hem kan ni se nedanför på en bild. Efter vi hade varit i stan så åkte jag hem och pluggade matte till halv nio, så min hjärna är ganska trött och seg nu, haha:P.
Som ni kanske ser så hard det kommit upp en ny header ida, men det är bara en tillfällig header tills jag får min kamera och kan göra en header. Hoppas ni gillar den som tillfällig header:) Skriv gärna i en kommentar vad ni tycker omd en? 
Men nu måste jag gå, godnatt. Hörs imorgon, puss och kram♥
//Hannah
Tre linnen i färgerna svart, grått och vitt, köpta på H&M för 49.50 kr styck. Två 0,7 stift, köpta på Bokia för 19 kr styck.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?