Pluggdags

Hejsan!
Det blev inte så mycket bloggning igår, bara ett inlägg och anledningen till det är att jag var på dansträning hela dan  igår som dem flesta kanske redan vet och när jag kom hem så var jag hur trött som helst och hade hur ont som helt i både fötter och ben. Så då kände jag att jag inte orkade göra nåt förutom att titta på tv, så det gjorde jag.
Just nu är jag hemma. Men egentligen idag så skulle jag gå på dansträning idag också men jag hade läxor att göra så jag stannar hemma idag. Jag ska verkligen försöka att göra den nya headern idag, men det blir senare idag. Det kommer nog bli en väldigt enkel header för sen när jag har skaffat en systemkamera så ska jag göra en ny header som kanske inte är lika enkel. Sen ska jag också göra veckan fototolkning och veckans lapp. Så det är mycket jag ska hinna idag men först måste jag plugga. Så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?