Planer för helgen

Hejsan!
Just nu sitter man och kollar på Gossip girl som är hur bra som helst. Innan det så har jag räknat matte. Sen har jag inte gjort så mycket mer än att har varit ute hos Smulan. Skolan idag har väl varit helt ok antar jag.
I helgen så är det ganska mycket planerat. Imorgon efter skolan så ska jag till stallet. På lördagen så ska jag på dantävling efter den så ska jag ha en tjejkväll med Moa, Cajsa och Zoe. Kommer att bli jätte myisgt, dem sak sova över. På söndagen så sak jag nog inte göra så mycket, ska nog försöka att göra lite läxor då. Och sen på måndag så fyller jag år, längtar hur mycket som helst. Så det blir nog en helg att se ifram emot.
Nu ska jag göra ioning mig, kolla lite mer på gossip girl och sen lägga mig. Föresten så har blogg appen kommit så att man kan ladda ner den på android mobiler så då blir det säkert nåt inlägg från tävlingen på lördag.
Men nu måste jag gå, godnatt, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?