Lyckad tävling

Hejsan!
Som dem flesta vet så har jag varit på dantävling idag och det gick bra tycker jag. Vi kom etta i buggen och tvåa i boogie woogien. Ni kan se priserna som jag fick på bilden nedan. Eftersom jag var på dantävling idag så har det ju inte blvit så mycket bloggning idag men det blir bättre imorgon. Tror inte att jag bloggar mer idag. Är trött så ska bara ta det lugnt och mysa med familjen:).
Så snart så ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog kolla på tv eller nåt. Vill säga också att jag får mer kommentarer nu och det är såklart jätte roligt, så fortsätta med det älskade bloggläsare!:D. Sen får jag också hög statistik också och det är också såklart jätte roligt så fortsätta att besöka min blogg alla underbara bloggläsare. 

Det var nog det jag hade att säga nu men vi hörs, godnatt. Puss och kram♥
//Hannah
Ps. Jag saknar bara 1656 kr till 3000 så tipsa gärna vad jag kan göra för att få ihop pengarna!:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?