Jobbig skoldag

Hejsan!
Nu har man kommit ut från duschen som var hur skönt som helst med en varm dusch efter att ha varit i ett kallt stall. Jag som ni kanske förstod nu så har jag varit i stallet efter skolan. Vi red dressyr och jag red hästen Chuck (bild nedanför). Det gick bra tycker jag men det är jobbigt att rida en häst som är slö, man måste typ skänka jätte mycket, men jag tycker ändå att han var pigg i galoppen.
Skolan idag har varit jobbig, jag har varit väldigt trött och kännt mig typ halvsjuk men det är lite bättre nu. Men jag hoppas verkligen inte att jag mår sämre imorgon eller blir sjuk, för det vill jag verkligen inte. Sen har vi också haft långa lektioner och korta raster, så det är inte bra blandning att ha det.
Det var nog det jag vill skriva just nu. Just nu ska jag kryppa mig in soffan och kolla på Bonde söker fru men mammsen och lillasyster. Godnatt, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?