I'am back

Hejsan!
Det var längesen men nu är jag tillbaka igen efter helgen. I helgen så tävlade jag ju i Motala som dem flesta kanske vet och det gick sådär. Vi kom inte till finalen i några av danserna, emnd et gör inget. Efter tävlingen så hade jag det mysigt hemma hos mormor oc morfar och lite kusiner.
Nu över till dagen. Idag har jag varit i skolan, som dem allra flesta dagarna. Det har vairt lite jobbigt och lite segt, men det brukar ju dem flesta måndagarna vara. Efter skolan så cyklade jag till frisarn och klippte mig, klippte bara bort det slitna, blev nöjd i alla fall. Efter det så hämtade min mamma mig hos frisarn och jag drog till stallet och va där en liten stund. Sen när jag kom hem från stallet så har jag inte gjort så mycket, bara varit hos Smulan och gjort lite svenska läxa. 
Nu precis så har jag kommit ur duschen och nu ska jag kolla på Gossip Girl som är hur bra som helst!:D Imorgon så har jag sovmorgon till elva, skönt. Just det om en vecka så fyller jag år, längtar hur mycket som helst till det. Hoppas att jag får mycket pengar så att jag kan köpa min efterlängtande systemkameran!:D
Men nu måste jag gå. Så vi hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?