Fotat

Hejsan!
Idag har man gjort ganska mycket faktikst. Varit i skolan som vanligt, efter skolan så följde Moa med mig hem, räknade matte ihop, gjorde Smulan och sen drog jag och Moa ut och fotade till veckans fototolkning som kommer upp på söndag. Åhh vad jag längtar till jag kan börja att kolla på systemkameror, det kommer att bli ännu roligare att fota då!:D Blev nöjd med några bilder, men måste kolla igenom dem odäntligt så att jag kan välja vilken bild jag ska ha till veckans fototolkning.
Hur har er dag varit?

Just nu gör jag inte så mycket, lyssnar på musik bara. Imorgon så har man sovmorgon till elva men ska inte ha så lång sovmorgon, får passa på att göra andra saker medans man har så lång tid på sig. Ja, hade inte så mycket mer att säga just nu men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah


Två bilder från tagens fotorunda.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?