Ett snabbt och sent inlägg

Hejsan!
Dettta blir ett väldigt snabbt inlägg för jag msået verkligen lägga mig, är jätte trött. Man har precis blivit klar med matte-läxan som jag var tvungen att göra klar idag för jag kommer inte hinna göra den imorgon och den är tills på fredag. I skolan idag så har vi haft skoljogg, är faktiskt väldigt nöjd med min instats. Sprang runt trummen med Moa på arton minuter, ni kanske inte tycker att det rä snbbt men det tycker jag, jag brukar inte vara ute och springa eller jogga. Efter skolan så drog jag till stallet, fick hästen Chuck (bild nedanför) inte så jätte roligt, hade hoppats på en piggare häst men istället fick jag en slö häst. Men jag blev nöjd med honom endå efter ridpasset. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, satte mig och pluggade lite matte bara.
Ja, så har min dag typ sätt ut  iddag, Vad har ni gjort idag?
Imorgon så har jag profil-ridning, vi ska rida ska bli jätte roligt:D. Hoppas bara att man inte får en samma häst elelr en slö häst, vill ha en pigghäst. Men nu måste jag gå, godnatt, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?