Onsdag 24 oktober 2012

Hejsan!
Just nu sitter jag och chattar med Moa om lite blandande saker. Innan idag efter skolan så har jag varit i stallet och ridit. Jag red Smokey och han kändes väldigt lugn den här ridpasset som han inte brukar att vara annars. Nästa vecka så missar jag hoppningen så då frå jag inte hoppa med honom som jag har längtat efter jätte mycket!:( Men men det får bli en annan gång. Sen när jag kom hem från stallet så pluggade jag lite SO som vi har prov på fredag. Det kommer att bli hur skönt som helst med Höstlov nästa vecka, slippa allt med skolan. På tal om höstlov så hoppas jag att jag kommer att ha köpt min väldigt efterlängtade kameran innan höstlovet tar slut. Jag och min pappa har små kollat lite, bland annat så gjorde vi det igår. Så jag få se vad det blir för kamera.
Men nu ska jag inte babbla på för mycket och för länge mer. Snart så ska jag nog lägga mig. Så vi hörs imorgon, puss och kram♥
//Hannah
Smokey↑





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?