Nu är hösten verkligen här

Lite mobilbilder på Smulan som jag har tagit i helgen.
Hej! Nu känns det verkligen som om det är höst. För idag så tog vi in studsmattan och igår så tog vi in alla utemöbler.Så ja, Välkommen hösten!
Mer idag så har jag varit i kyrkan med Moa, varit på jazz dansen och pluggat. Igår så hade jag mys med Johanna. Vi kollade på film och åt choklad och hade det jätte mysigt.
Snart är det ju Höstlov och det känns jätte skönt för då kan man ta paus från allt i skolan för det är så himla mycket just nu. Annars så har det inte hänt så mycket mer i helgen. Jo föresten en sak, jag längtat hu rmycket som helst till nästa månad för då kan jag köpa min kamera eller kanske jag till och med kan köpa den i slutet av denna månad. 
Men nu så ska jag kolla på Gossip Girl som jag inte har gjort på hur länge som helst. Så vi hörs puss och kram♥
//Hannah
 


Alma

Vilken söt kanin! Gossip girl är bäst :)

Svar: Tack så jätte mycket!:D Ja, jag håller med, det är vldigt bra:)Väldigt fin blogg och header!:)
Hannah Utterström



URL: http://barbacka.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?