Hockey

Hejsan!
Idag har varit en vanlig dag som dem andra dagarna. Varit i skolan, pluggat och lite sånt som man brukar göra. Imorgon så ska jag på hockey med min storebror och Moa, ska väl bli helt ok. Det är första gången för mig som jag går på hockey så få hoppas att det blir kul.
Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket är att det är mycket med skolan just nu och jag har ingen inspration (stavning) till att blogga. Så ni kan kommentera tips om vad jag ska blogga om gärna. Sen har jag också vart dålig på veckans lapp och jag ska förbättra mig, lovar. Men som sagt det är mycket just nu och jag hoppas att det är ok för er att det inte är lika mycket bloggning som det brukar vara varje dag. Men jag måste gå nu, puss och kram♥
//Hannah
En jätte fin bild på min underbara vän som man ska gå på hockey med imorgon♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?